SMÅSYSKON

Sitter på bussen hem nu, två timmar senare än alla andra... Kul. Nä men vi fick stanna kvar efter skolan för att träna lucia, kul-.-
På förmiddagen idag hade vi i alla fall turnering i volleyboll alla nior, alla klasser hade tre lag och mitt lag vann hela turneringen + alla tio matchen! Duktiga va?

Egentligen skulle våran klass på ett studiebesök för att någon annan klass skulle ha minsta chans att vinna...
Skämt å sido haha, men vi vinner ju fan alltid?
Efter turnerigen var det föreläsning, döö. Haha jag o Malin dömde för åttorna i volleyboll istället ;)
Slitsamma har babblat för mycket nu! Bloggar när jag är hemma, ska förbi & hämta mina småsyskon först också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0