NÄR DET GÅR FÖR LÅNGT.

Detta får bara inte existera, jag hittar inte ord. Det är så mycket känslor som bubblar i mig just nu. Är så fruktansvärt arg och förbannad samtidigt som tårar trillar. 
Vissa saker går verkligen rakt in i hjärtat, detta var en av dem. 

Mobbing, hör bara på ordet? Det är sjukt, det är oacceptabelt. Jag blir så irriterad. Helt oskylldiga människor som blir utsatta utan anledning. Varför?! det finns inte ett enda vettigt svar på den frågan. Seriöst, är det någon människa som inte blir berörd av denna videon, i så fall har inte den personen känslor. 
Se på honom, han berättar kort om sitt liv, han gråter och han gör det så bra. Jag önskar han kunde få det han verkligen förtjänar. Kärlek till dig
Jonah! Du har miljoner anledningar till att vara här! be strong kid <3



Kommentarer
Postat av: Lina

DET ÄR FAKE!

2011-12-05 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0