MEN JA, SKITSKOJ.

Men ooorka att allt ska vara så jobbigt.
Dom håller på att göra om i vårt hus och nu i hallen... så ska dom riva en vägg och så har dom stängt av ytterdörren och hallen... OCH mitt rum?! bara för man inte får vara där, i hallen alltså. Och man går ju direkt till mitt rum från hallen. KUL. Så nu tog jag mig in genom balkongdörren och det låter som hela huset ska braka sönder och samman när dem river, öronbedövande. OCH jag kommer inte åt mina kläder, mina väskor, mina skor eller något. för allt allt allt är i mitt rum.
KUL att jag ska sova borta i natt då så har man inget att ta med sig. Får se till att få något tvättat tills strax då jag ska gå.

hoppas era liv känns lite lättare än mitt just nu!
Hann btw få ut min mobilladdare i morse innan jag sprang till bussen, SOM tur var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0