JAG VEEEEET ATT JAG HAR LOVAT!

Jag vet att jag har lovat att svara på frågestunden, jag vet att jag har lovat att byta design, jag vet att jag har lovat att uppdatera bättre och göra nya saker osv osv osv osv osv. 

MEN ASSÅ JAG GÅR I SKOLAN, jag har ett liv utanför datorn, åtminstonde ibland... hehe nolifer -.- jaja hursom, sista veckan i skolan nu och sen lov. Kommer vara kass uppdatering nu, det kan jag säga redan nu! Och inga nya bilder osv. men jag hinner inte, orkar inte, ni förstår eller?

Idag till exempel, jag gick upp 04.50, sov hos mimmi btw, för att det är lucia. Åkte till skolan tjugo över sex & var i skolan tio i sju. Tränade i två timmar sedan luciavisning... gick faktiskt bra! sen massa skola, slutade halvfyra men hade matteprov och fatta noll, sprang till bussen, 15.37, det var svinkallt ösregnade och när jag nästan var framme körde bussen, J*VLA F**T BUSSCHAUFFÖR!!!!! stod där ensam och övergiven helt dyngsur och genomfrusen. hemskt. Sen hem, var hemma 20 minuter iväg till träning i det varma vädret... gick också åt helvette, bröt typ foten, jag har sääämst fotleder, bet mig i läppen så jag blödde som f*n. Kom hem, vad väntar då, PLUGG till det sjuka NO-provet, MVG MVG MVG.... vill haa!! drunknade i böckerna, läste böckerna, somnade i böckerna... släpade mig till sängen och jaa.. snart däckar jag in i datorn. 
Någon som kan uppmuntra mig ELLER ?!?!?! FML.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0