GODMORGON!

Haha, undra hur ofta jag börjar mina inlägg med godmorgon, eller i alla fall som rubrik? typ en gång om dagen? Rimligt i alla fall!

Sovit riktigt gott i natt, somnade med en gång när jag kom hem igår, var huur trött som helst!
Och eftersom den j*vla 58an alltid har något problem fick jag gå hem, hatar att gå själv på kvällen... nu var klockan i o för sig bara halv ett men ändå? brukar i alla fall undvika att gå ensam.

Idag ska jag till Inez för att kolla när hon går Luciatåg i kyrkan, ska dit vid halvsex (Frölunda) och sedan sova där osv, därför lovar jag nu att uppdateringen inte kommer bli bra idag eller imorgon. Men eftersom det är fullt upp nu innan jul gör väl det inget? tror ändå ingen har några problem med att min blogg inte uppdaeras haha!!

Puss&Kram!


min gobit för ett årsedan då vi var ute och gick i skogen, det var massvis med snö då :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0