FILM MED MAMSII

Pappa är inte hemma, Clara är inte hemma och dom små sover så det är bara jag och Mamma uppe. Vi kollar på någon film som går på trean, just nu är det reklam så hinner blogga lite.

Filmen vi ser har jag sett, eller jag har bara sett slutet haha. Det är en sån där film som är jätteförutsägbar men jag älskar ändå sånna filmer, och nu precis innan reklamavbrottet var det så myysigt, döör. Tjejen och den SNYGGASTE killen hade ramlat ur båten sen hamnade dem på golvet på ekan när de skulle ta sig upp igen och ja världens bästa kyss. Alltså dör, visst ser ni det framför er. Att man bara önskar att man låg där, omaaay. Är i himlen just nu! OM det kunde bli sant, alltså hjälp! dream on...

Namnet på filmen är så givet också, Allt en tjej vill ha. så sant och jaa, precis allt en tjej vill ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0