FASTNADE LITE.

Har fastnat helt, har knappt skrivit en sida och det står helt still, kan inte formulera mig. Jag vet vad jag vill ha med, men alla sätt jag börjar på känns väldigt väldigt fel. 

Tror jag är stressad.. ingenting är som det ska här hemma nu. När jag kom hem förut var det som ett lager med byggdamm i hela källaren och det var en snevägg i hallen som aldrig suttit där innan, jag blev lite förvånad eftersom dörren till mitt rum ska vara där, men nu var det bara en vägg. man bah okej?

KAOS, mitt rum är belamrat med saker, jag har ingen dörr, mitt arbete är halvklart, jag har fruktansvärt ont i magen, jag har tränat 1 gång denna veckan, det regnar, det är 16 dagar kvar till julafton??!?!?!? andas.
BRB!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0