28 & 29 DECEMBER

Hade en jättemysig dag igår!
Vid elvatiden kom Max & Eric till mig, vi drog till volleybollhallen som har öppnat på Kviberg, en av världens största har jag hört, givet att man spenderar minst en lovdag där eller? Det ända som saknades var solen, annars kändes det som vi var i grekland typ (y) mötte upp massa andra killar där + Jossan & efteråt drog vi till Utbys & käka pizza. (ni hittar bilder från volleybollen på Erics blogg, nattstad.se/ericklang )

När man proppat i sig pizzan rullade vi vidare hem till Max i Linnéstan, + typ 1000 våningar upp... skitball! hämtade hans stuff osv.
Kvällen spenderades tillsammans med Max, Gustav, Edvin, Eric, John & Nils at mitt place med film & godiset. De fyra förstnämnda boysen sov även här. 

HAHA, när vi skulle köpa godis på Ica tog vi familjens cyklar, KAOS. Mammas pappas min & min systers. Aldrig vart med om en mer kaos cykeltur, haha kärlek till er killar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0