2 DECEMBER

Godmorgon!

Vi är redan inne på andra dagen i December, och detta ska bli en bra dag. Jag kommer ha häcken full fram tills lördag eftermiddag skulle jag tro. Så som det ska vara och som jag älskar det. 

FREDAG, skulle inte överleva utan den, man lever för helgen, inte sant?
Har luciaträning hela morgonen och sedan kort lunch, efter det matte och svenska. Slutar ett idag. Då blir det snabbt hem och packa om, åka till ängla och möta Johanna och sedan mot Jossan med lite stopp på vägen. 
Ikväll blir det Harry Potter med brudarna, haha jag har inte sett någon av dem filmerna så nu ska det tydligen bli ändring på det... 

Vi hörs kanske under dagen... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0