1 DECEMBER

Och det ösregnar ute och är nästan storm. Alltså jag hatar detta pissväder! NÄR kommer julstämningen utanför huset egentligen. Man kan inte fortsätta leva på tända ljus, julkalender, chokladkalender osv när man kommer ut. Då rinner allt det underbara av en på 2 sekunder. 

Jag känner mig verkligen som ett barn på julen, har varit förväntansfull inför julkalender och vem vill inte öppna första luckan på chokladkalendern? Besvikelsen som sköljer över en när 15 minuter kvart över sju på SVT1 gick för snabbt, 24 dagar kvar till julafton, jag räknar ner. Allt är underbart. Jag saknar att vara 5 år, då allt verkligen var perfekt, ingenting kunde gå fel. Jul Jul Jul. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0