tur i spel & otur i kärlek?

Måste testa, blev tipsad om en tävling som Bloggextra annordnar, de lottar ut Reklamplats + biokort. big thiing, yeyy. Men varför inte skaffa lite fler läsare här till bloggen, jag menar det kan inte skada och jag skulle uppskatta lite mer uppmärksamhet. Då skulle jag också bli lite mer taggad till att blogg + få mer användning av att jag är medlem på Bloggextra, bra va? Och om jag nu har turen att vinna kan jag låta någon av er gå på bio med mig, uuh vem bangar??

Såå, anledning till att jag ska vinna denna grymma tävling; Jag får fler läsare vilket jag är i stort behöv av! Jag kommer lägga mer energi på bloggen om jag får mer uppmärksamhet, inte sant? Jag får större användning av att jag är medlem på Bloggextra, Toppen! Jag kommer få roliga biobesök som jag annars inte prioriterar mina pengar på, så hiimla grymt. Bio äger??
OCH så kan ju fler bloggare (somläser min blogg efter reklamplats) få se hur bra det är med bloggextra och göra som jag och använda det, perfekt.

För er som redan har blogg kan ju gå in redan nu och bli medlemmar på bloggextra! Länk har ni här: http://www.bloggextra.se/ Jagtyckerdenärbraiallafall!

Kärlek/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0