This is who I am

ja, så klumpig som jag är kan bara jag vara. just me!
Satt vid datorn i min kusins rum och skulle plocka upp headsettet som trillat ner på golvet. Så rycker jag väl upp dom med lite för mycket kraft och självklart hade sladden fastnat under stolen så när jag drar tar det emot så jag på något sät fläker upp lurarna rätt över läppen så att tanden pressas in i den och den börjar blöda i massor :((

JUST NU!!


AjjAjjAjj!!

Kan ju passa på att berätta om min smidighet i förra veckan. Ni vet den dagen då jag var barnvakt åt alla här hos kusinerna. Så när Amalia hade somnat lyfte jag över henne till mammas och pappas säng. Jag la ner henne fint och försiktigt och skulle sedan sätta mig bakåt, lite längre ner på sängen. Men istället för att sätta mig vid fotändan sätter jag mig utanför.... Finns lixom ingen räddning i det läget, inget att ta tag i osv, ni fattar. På väg ner till golvet lyckas jag i alla fall slå huvudet i TV:n och i bordet, skrapa upp lite av min skuldra, vrida om foten så den svullnar, slå i låret (har stort blåmärke nu) och Vrida handleden ? Seriöst, det är inte många som klarar ;) Lite stolt ändå!
juste, jag lyckades i fallet också sätta på TV:n lyfta TV:n och peta in fjärrkontrollen under den. Fyfan vad skills man har!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0