ska jag be om ursäkt? nej.

hej bloggen!
Kan ju ändå kanske be lite om ursäkt för mitt agressiva ryck igår, även fast det är sant..... nej jag ber inte om ursäkt :)
Idag har jag gjort en massa trevliga saker, har verkligen fyllt ut dagen känner jag, skön känsla! Blev väckt av min morbror i morse då han tvingade ut mig på en joggingrunda.... fyfan. konditionen ligger lågt nu alltså! sedan åt vi en god frukost och packade alla grejer till Tinget, lastade av och satte upp tältet. Sedan blev det biltur på flaket hem, träna inför student.... skämt å sido. Väl hemma åt vi en god middag/lunch som kusse lagat. 
osv, osv. 

Nu är alla de vuxna på roligheter på Orust så man sitter barnvakt här på ön. Har just kommit hem från havet med alla ungarna! Hannes hoppade från femman!! grym lillebror, och Amalia drog sitt andra dopp för sommaren ;) nu blir det att duscha av barnen och sedan laga varma mackor åt dom alla.

Kärlek/Sofie





lillasyster & gammal bild på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0