Running the world

*puuuuust*
Är äntligen nyduschad och uppfräschad efter springturen i morse. Som vanligt blir jag uppdragen ur sängen av mitt träningsfrek till morbror tidigt på morgonen. Idag fick jag ändå sova till nio! Sedan bar det iväg, Jag, Pappa, Mamma, Kusin Alva & Morbror. Jag höll bokstavligt talat på att ramla ihop i en hög i slutet att rundan. Inte nog med att vi sprang 6 km ( som för mig är dödens långt ;D ) jo då avslutar vi också hela alltet i helvettets uppförsbacke, den var sjuk. ååh fyfan. jaja, varför klaga? Jag har bestämt mig för att börja träna lite bättre nu, behövs och jag ska sträva efter vad jag vill, ** *** ** ** *** ** ***** ****. Tror ni det blir bra eller ? :D

P.S. Har fått in lite bilder på datorn nu så det kan bli lite roligare inlägg!!

Kärlek/Sofie





Innan en av springrundorna hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0