Oskar Linnros

Var ju som sagt på Linnros på Liseberg igår.
Åkte in till stan med Inez runt fem, kollade runt lite på all rea som fanns, köpte ett par shorts till Lina på SVEA för 149, svinbilligt! :o 75% eller något.
Sedan mötte vi upp ytterligare lite folk på Donken där vi drog dagens middag. Sen vidare in på Liseberg, mötte upp Eric, Gustav, Nils ochb Jonas också. innan Linnros började tvingade killarna med mig i atmosfear, FYFAN det var nog det värsta jag gjort på länge. Satt fan bokstavligt talat och grät  längst upp medan jag klämde sönder Erics hand, (sorry!) Där snackar vi STOR ångest.

Oskar var en besvikelse kan jag säga... vi stannade inte länga och kollade, träffade lite annat folk också. Senare när alla drog hem satt jag, Louise & Nadia och levde livet på en bänk. Haha, när vi tillslut orkade ta oss upp drog vi till centralen och sen ut till Nadias land!
Checkade Burlesque grym, och hade mys hela natten!

SNYGG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0