kräftskiva... fucklife

Håller på och gör mig i ordning till kräftskivan som är ikväll. Ska vara klar om en timma ungefär så jag har fortfarande lite tid på mig. Måste blåsa, platta och funderar på att locka håret lite också. Sen är sminket också kvar. Och valet av lite mer kläder, ska ha någon kofta/tröja, jacka och skor!

Nu till det deppiga. Har ju redan sagt detta men för er som inte läst det, eftersom jag fått allergireaktioner på NÅGONTING två-tre gånger denna veckan så får jag inte äta något som kan "blossa" upp detta igen nu under den tiden jag har detta i kroppen. Jag får till exempel inte äta Skaldjur, nötter, röd paprika osv. 
Om några veckor ska jag göra ett allergitest som för hoppningsvis visar vad jag allergis mot men vi får se.
Idag får jag äta pizza istället. Det kan ju också vara gott....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0