just chilling

Kände lite att jag har ansträngt mig klart för idag, kan man få tycka så?

Förut låg jag en ganska lång stund och läste andra boken i twilight-serien ute i solen, härligt värre. Dock var det lite blåsigt så det var inte så varmt som jag hade tänkt mig. Men ändå en härlig förmiddag, inte sant?
Nyss kom jag hem från en cykeltur med Hannes, fick lite sprall i benen så kände att jag inte klarade att sitta stilla så länge till! Fick med mig lite gott hem också som passade bra till slutet av The last song som jag hittade på någon kanal!
Nu ska jag gå ner och slå på TV:n igen, det ska gå någon film som handlade om vampyrer som lät lite bra, tänkte checka den. Får se hur det blir. Berättar mer om den senare!

Kärlek/Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0