Funderar på att vila ögonlocken ?

Godkväll!
Har kommit i ordning efter träningen, med en go dusch och all dess innebörd känner jag mig fräsch och som en ny människa. Träningen gick btw jättebra och är bara ännu mer taggad för Färgelanda nu!!
Mimmi tittade förbi en sväng förut också och höll mig sällskap medans jag duschade osv, har verkligen saknat den bruden! Har nog varit med henne kanske 2 dagar sammanlagt på HELA sommaren ?!? seriöst, inte ens okejj. Fattar inte hur det har blivit så... "/ Men det var en annan historia.

Funderar på att lägga mig strax, är väldigt trött faktiskt. Sängen lockar enormt just nu så det får nog bli dit jag tar mig näst!

Kärlek/Sofie

Bjuder på ytterligare en bild från tisdagskväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0