Bilder från senaste delen av sommaren




En av utflykterna i den stora staden vimmerby, dagen efter besöket på astridlindgrens värld!

Lunch på ett mysigt fik, kroppkakor, äggost & pannkakor i mängder!

utflykt till Lönneberga, då vi besökte en auktion. Väldigt mysigt.

Vidare i småland, denna gång till Maria & Johan och ungarna + hund i Råstorp / Växjö. (Snart ytterligare en unge där!)

Lilla jag utanför pannkakshuset där vi åt lunch innan hemfärd mot Göteborg!

En fin dag på Saltholmen med Camilla & Senare också Hedda!

Fina Millis!

MeMyselfandI, underbara havet!

Utflykt med familjen, kusinerna & mommo och moffa till Öckerö. En väldigt fin dag vid stranden, middag i hamnen på Hönö och avslutade med en underbar båttur på kvällen runt alla öar.

Min middag på Hönö, kräftlåda. Verkligen det allra bästa som finns. Skaldjur, ååh så jävla gooooott!!! ;=)

Nu befinner jag mig som sagt på Hamburgö hos kusinerna. Denna bilden togs vid tolvsnåret igår då vi var vid havet och kollade mareld. Verkligen jättefint är det! magiskt.

Idag är Alva och Clara i Göteborg på Liseberg med lite kompisar. Jag stannade här med resten. Vi får se vad vi hittar på idag, hörde något om Golf ? haha, ja vi får se helt enkelt. Ska strax äta lite lunch och sedan ut i solen i alla fall!

Kärlek/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0