äntligen hela byxor.

God kvääll!

Äntligen kan jag andas ut när det gäller brallor. Typ ALLA mina byxor har spruckit osv så har haft lite lagom panik ett tag. Klart att jag har haft byxor, men inga vanliga typ "bas"-byxor. Och så klart shorts har jag ju då. Men idag hittade jag två par byxor i stan. Ett par vita och ett par höga svarta. Båda för väldigt bra pris också! NÖJD :D


Drog en liten donken också. värt efter en låångtur på stan med sjukaste tunga väskorna!



glass + delade på en cheesburgare.






ååh alla tunga grejer man fick nackspärr av att bära runt!!

Kärlek/Sofie


DETTA INLÄGG SKULLE EGENTLIGEN PUBLICERATS IGÅÅÅR MEN FUCKING BLOGG.SE FICK ETT AV SINA VANLIGA ÄCKELRYYCKK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0