angående förra inlägget. Till er fucking boys därute!




Jag är så jävla trött på att ALLA killar aldrig kan se något annat än utsidan hos en tjej. Ärligt talat, är det det ända som är viktigt. Vi är fan inga objekt som man kan göra vad man vill med och bara ha för skojj ? vi är människor som vill bli älskade för den person man är, hur tror ni det känns ? Alla är inte så perfekta som ni vill, eller rättare sagt det finns ingen som är / ser ut så som ni vill naturligt. vad är det ni vill ha ? Bröst, Rumpa, Läppar, perfekt ansiktsform, platt mage, vad mer? Tror ni att allt detta är naturligt på era "drömtjejer"? inte en ända en, det är fejk alltihop, varför inser ingen det. Vi föddes inte med smink på? Varje jävla dag kämpar man med sitt utseende för man vill accepterad av er, killar. Alla tjejer spenderar timma in och timma ut framför spegeln för att dölja sitt riktiga jag. För att åtminstone få minsta lilla blick av er. Även om man inte vill erkänna att man gör det så gör man det, alla är fixerade av att se ut på ett speciellt sätt, på det sättet som ni killar kräver av oss. Alla era JÄVLA krav, inget av det för sig självt, det är en jävla massa arbete som krävs. Och jag Seriöst orkar inte mer, ska vi behöva dölja den person vi verkligen är för att ni ska acceptera något som inte ens existerar! jag är så trött på detta!!!!! och jag tror jag pratar för en hel del andra tjejer nu också, minst sagt mig själv för detta är bara sjukligt.

Om ni själva skulle leva som oss bara för några månader, så ni skulle få se hur jävla svårt det är, ni skulle aldrig palla det. seriöst skärp er förfan! jag orkar inte mer nu och tänker inte ta någon skit från en kille som tar en för utseendet och inget annat, för jag och alla andra tjejer är värd så mycket bättre. 
Tänk fan på vad ni säger och gör i fortsättningen, och jag menar och står för allt jag säger!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0