akuten...

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men när jag kom hem igår efter en sjukt rolig och underbar kväll som avslut på sommarlovet var jag bara så sjukt trött. Gjorde mig i ordning och sen gick jag och la mig direkt.
Sov väl kanske 3 och en halv timma sen var jag tvungen att åka in till akuten vid ca halv tre. Så jag är väldigt trött nu och inte på blogghumör alls!!

Godmorgon föresten.
Kämpade mig som sagt upp i morse efter nattens händelser och nu är jag inte jättepigg. Duschade precis så har vaknat lite iaf. Ska sätta på en film nu och senare äta brunch innan jag drar till skolan.

Kärlek/Sofie


Stort ogilla till denna natten som för med sig dålig uppdatering. Vi hörs efter skolan.
DISS


Kommentarer
Postat av: Leia

Vad hände? o.o :o



Stackarn iaf!<3

2011-08-23 @ 17:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0