27/8-2011

Godmorgon mina underbara!
Sitter här med god frukost och tränigs/matchkläder på! Har packat väskan för idag också och snart ska jag göra mig i ordning! Tänkte cykla ner till lemmingvallen om ca en halvtimma så kommer jag i braa tid. planering planering....
Ska också be mamma fota under dagen så jag kan dela lite bilder med er!

Senare ikväll blir det kräftskiva hos mina kusiner med massa folk. Dock får jag inte äta några skaldjur efter de allergireaktoner jag har fått i veckan. J*vla piss, jag som älskar skaldjur. Verkligen den bästa maträtt som finns enligt mig!! Hoppas inte det är det jag är allergisk mot, om det inte är det så får jag äta det igen när min medicinkur är över! :D
Vi hörs senare.

Kärlek/Sofie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0