Torsdag = dålig uppdatering


Hoppas att ni har lärt er det vid detta laget ;)

Men idag uppdaterar jag ju iaf liite, bättre än vanligt!

Kan dock erkänna att uppdateringen har legat i botten dom senaste dagarna, men känner att jag vill prioritera andra saker först just nu, det är ju fint väder och sista i skolan osv.

Hursom, ska byta om nu och kanske sminka mig lite, kört helt neutralt idag! *duktigt
Ska kanske hinna äta också, måste få i mig mat på dagarna:o var bajjäckligt i skolan idag :( jaja, beslutsångest om kläder, shorts eller inte ? kan ju bli lite kallt senare, ska till kviberg och checka match efter konfan. Inte shorts, eller ? faan. SKITsamma, nu svamlar jag ovanför molnen känner jag.

Hejdå!


schteeket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0