sommardagar'

Uppdatering om en härlig Måndag!

Fick sova ut idag, blev väckt av en geting vid halv elva, skönt. Gick direkt ut i det härliga vädret, åt frukost på balkongen osv. 
Sedan åkte jag hem till min underbara vän Mimmi, dog dock lite på vägen, hettande sol och branta uppförsbackar är ingen trevlig kombination om man säger så.....

När Louise och Mimmi hade fixat sig (louise bor ju med Mimmi) gjorde vi i ordning "picknick" och åkte in till stan. Vi la oss på en go filt vid Bältespännarparken och fikade, tog även en glass. 

Senare mötte vi upp två av Louise kompisar, Elias och Markus kanske dom hette om jag inte minns fel. Vi mötte även upp André efter att Louise och killarna åkt med bussen. Jag tog också bussen mot "hemma" men hoppade av vid Hannes träning, njöt av den sista kvällsolen och sedan cyklade jag hem på pappas cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0