Regnigt värre

Hola guapas!

Hemma från dagens jobbigaste del . . . Skolan ;)
dock gick ca halva dagen åt att gå på någon musikal på kulturum så det var ändå rätt så skönt, Denna föreställning som vi såg idag var den betydligt bästa av dem vi sett där, helt okej ändå.

Haha, klumpig som jag är valde jag shorts i morse och så märkte jag att det spöregnade när jag gick till bussen. Jag frös inte alls men det blev lite blött!
När vi skulle åka hem regnade det igen.

Mimmi, Camilla o Jag tog en sväng på Allum också föresten!
Jag prövade ett par höga jeansshorts men de satt helt konsigt, de ena paret kunde jag inte knäppa och det andra fick man världens cameltoe av :p


seer ni vem de är ? ;b

Kommentarer
Postat av: Anonym

cameltoe e hot !

2011-04-06 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0