kissnödig!

Hallojsan!
Sitter i cafét på badet nu, ska egentligen plugga men är så sjukt kissnödig så kan inte koncentrera mig, och om jag går på toa kanske någon tar mina godisar :ooo datorn också kanske ;) Haha nä men jag orkar inte gå på toa. JOBBIGT eller hur?

jag har varit i stan med mimmi och andré. kollat one pice också :D haha ojj vad fast jag blev då:P
Men aah, vi satt vid hamnen och njöt av solen typ nån timma också, sjukt mysigt.
Dock har man inte så stor kontakt från dom två när man sitter stilla . . . . . . men jag myste med solen ist. Hahaha. Jag har ett par bilder men det får vänta för har ingen sladd till mobilen och jag glömde kameran ;)

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0