Fredag 1/4-2011

Jag har egentligen inte alls tid att sitta och blogga nu, har verkligen massor att göra!
Kan ju berätta varför, jag ska på konfaläger i helgen. Jag ska åka om en och en halv timma och jag har inte ens Börjat packa än . . . . Det jag har hunnit gjort är att duscha (hårinpackning), raka benen osv, smörja in mig, klä på mig, käkat godis, gjort ett blogginlägg och dunkat HÖG musik. 

MEN, jag ska hinna platta håret, sminka mig, packa, äta osv.
Så nu när jag ska ha roligt i helgen får ni ha tråkigt eftersom jag inte kommer uppdatera :(( hihi, men vi hörs ju på söndag igen. eller huur?

Nu ska jag BARA ha roligt i helgen, inget ska få förstöra och jag ska koppla bort allt som inte är positivt, fyfan vad bra jag mår nu!
Ha det bäst älsklingar.
Puss


näästan såhär bra mår jag, eller nja tvek :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0