9/4-2011

I morse gick jag upp halvnio ungefär, åkte till badet och körde morgonträning. JÄVLAR vad jobbigt, har aldrig haft sån syra i mina armar förut. Shit! Simmade ungefär 5000 m.

Efter träningen åkte jag och pappa förbi systemet och fiskebilen, fjäskade åt mig lite räkor som blev lunch (y) Åt ju min lunch senare på altanen. Låg i trosor och linne! fattar ni hur gött det var eller? Nu är det verkligen vår eller kanske sommar.
SÅg ju förfan en fjärill idag också.

När jag hade schteeekt i solen ett tag blev jag grymt sugen på glass, fick tag på Nina så vi tog bussen till Triumf. Köpte tre feta kulor glass var och sedan tänkte vi ta en promenad i Sävedalen. Slutade med att vi kom hem till Jonathan, fan va grymma vi var ändå som hittade hem till honom HELT själva? status.

Efter att ha varit hemma hos han ett tag tog jag bussen hem och när jag kom hem hade vi gäster. Var lite seg så hade väl egentligen sattsat på en myskväll, men med min energi har jag hållt humöret på topp hela kvällen!

Nu blir det nog strax dags för sängen, ska upp vid sju/halv åtta tiden imorgon för att åka till badet och träna småttingarna och sedan direkt till kyrkan!

Gammal bild från triumf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0