4/4-2011

Sitter i skolan och är inte alls taggad för att göra pronomen i Engelska. Fick också just reda på att vi ska skriva en uppsatts på Fredag, Otaggad på högsta nivå.

Hej föresten!
Kan ju bara berätta mina dagsplaner lite snabbt.
Efter skolan åker jag in till stan med Mimmi. Vi ska försöka få prao-plats. Blir antagligen på Paprika i Nordstan, annars något annat ställe i Nordstan tror jag. . . .
Så där hittar ni mig vecka 18 ;)

Sedan ska jag sätta mig någonstans i stan och äta lunch och försöka plugga lite. Jag tycker det är asgött att sitta i stan och plugga, helst ute. Konsentrerar mig jättebra utomhus, har inte ni något typ speciellt ställe där ni konsentrerar er bättre?

Hursom, sen ska jag ta 10-an mot Biskopsgården :s lääskigt ;) haha nä, men ska och träna iaf.
Senare på kvällen blir det väl lite mys hemma antar jag, kanske plugga lite osv. Cappuccino blir det ju garanterat! Måste ta ikapp mig efter helgen ;D

Nu är klockan kvart i ett, så nästan bara en timma kvar i skolan. Skööönt!

Har denna blusen på mig idag men annat till.
Hann inte fota outfiten imorse så slänger antagligen in den ikv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0