19/4-2011

Hem till Julia med henne, linnea och Lina efter frukost och go dusch i morse.
Vi stekte gärnet på altanen och sedan lagade vi vårrullar. Efter ett tag blev det lite segt så vi drog en runda till Allum för att inhandla lite viktiga saker jag behövde ha med mig till Danmark.

Sen drog jag hem en sväng, nördade lite Justin Bieber - klipp på youtube, Dog Lite. Och åt Middag. 
Och seedan ut igen, hem till Lina och ner till Lemmingvallen där vi hade träning, (jag tränade inte) och så kom Jonathan och Victor dit, tittade på träningen med dom och Julia. Sedan moppen hem till Jonathan och mysa!

Och nu ligger jag här i sängen och ska soooova. 
Godnatt!


mumma!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många besökare har du om dagen?

2011-04-20 @ 09:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0