10/4-2011


Min dag idag!


Startade med en tidig morgon, gick upp kvart över sju och åkte med Mamii in till badet.
Tränade småbarnen i två timmar och sen åkte jag direkt till kyrkan. Där träffade jag Nina, Jonathan, Felix och Anton. Det var helt okej gudstjänst, vi satt ovanför alla så det var skönt, man kan prata lite då!

Efter gudstjänsten hade det blivit jättefint väder. Mamii och resten av familjen hämtade upp mig så åkte vi till Gamelfarmor. Där var mommo och moffa och kusiner och lite annat folk. Dock var det jättetråkigt, finns inget att göra i gamla tanters hus ;b Somnade typ till lite i soffan, fikade och spelade fia med knuff.
lekte med småkusinerna lite för att få tiden att gå. 

När vi sedan åkte därifrån tog vi en sväng i Allum, köpte jacka åt Hannes och Amalia, gympaskor åt Clara och jag hittade ett par byxor och skor. Blev verkligen inte så mycket, behöver massor men orkade inte stanna kvar.

Väl hemma bytte jag om och sen kom Jonathan och Felix förbi en sväng. Vi snackade massor och jag fick åka moppe ;) Haha lite skeptisk mot sånna där brummande grejer men det gick ändå!

Nu har jag suttit på altanen och pluggat ett tag, jätteskönt väder verkligen.

Här är lite bilder från dagen.


Jag och Elma

haha gull ;)

bebiihand

söötnos!

fiamedknuff

gänget (y

HAHAHAHAHA ser man att det är hemma hos en tant eller x))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0