1-3/4-2011

Tänkte berätta lite vad vi gjort i helgen, jag drar det bara kort och sammanfattat för det är ingen idé att jag ska försöka berätta alla spex och grejer som hänt, det är ändå bara kul om man var där, och de som var de vet ju redan hur ball det var ? riiight (a)

I fredags åt vi typ bara lite macka och sånt när vi kom dit, checkade runt lite och sen spex. Haha, ååh garv!
Sen sängen, somnade dock verkligen inte, våran dörr knarrade och det var mörkt och massor, efter ett tag kom grabbsen och så vet jag inte riktigt vad vi gjorde riktigt :s typ var ute i ngt träsk och aa vafan :P 
Senare somnade vi iaf, kanske runt 3 lr något. 

På Lördagen vaknade jag av mig själv kvart i åtta, hoppade pigg som jag var upp ur sängen, gjorde mig i ordning och sen vare frukost. Föresten Mimmi, Nina och Jag sov tsm.
Efter frukost hade vi lektioner, åt lunch och mer lektioner. All ledig tid så invaderade vi killarnas rum, haha. SOrry asså om vi våldgästade er hela tiden.
Men jag tyckte iaf vi hade myysigt, och alla onepiece!

På kvällen var det ännu mera spex! SKITKUL, dock hade jag typ hugg i magen så det var lite plågsamt men kul iaf! Efter spexet gick vi upp till kyrkan, hade andakt och FYFAN, alltså jag är typ sjukt känslig när det gäller såntdära, haha gråter typ aldrig så mycket som jag gör på andakter, MEN BARA när dom är på kvällarna, det är stört tycker jag.

Efter andakten var vi tvugna att typ sova med en gång, alltså jag blev typ irriterad på hur tråkiga alla ledare var, dom typ tryckte ner oss i sängarna och släckte och allt typ satt inne i våra rum osv, jag bah men skitsamma då, så somnade jag på två minuter, MEN sen efter typ någon halvtimme kanske så bankar det som FAN på dörren och jag trodde jag hade sovit i typ tre timmar :P Men iaf då kommer Joel (ledare) in och bah skriker FIIIILM haha. Då skulle vi upp och se film , det va drf dom va så tråkiga och ville att vi skulle sova för att dom skulle väcka oss igen :s

Det var SKITmysigt att se filmen, såg dock inte så mycket, hade ett ben i vägen, hm. Under filmen så somnade alla ledare så när filmen var slut vid ca halv tre, var det fritt fram att springa ute och in i rummen och busa haha. Fjantigt det låter va? :)

Idag vaknade jag av mig själv igen tjugo i åtta, vi käka frukost och sen typ packade ihop. Hann med en gudstjänst och sen städade vi osv. Innan vi skulle åka hem åt vi korv med brööd och kramring (a)


mina bebisar

asså sött!

pigga?

awii

gulli

snögging

Mer bilder finns på min facebook


Kommentarer
Postat av: nea

varför va ronja där? :)

hon är ju 95a ;) ?

2011-04-03 @ 16:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0