40 SANNINGAR OM MIG! SOM ÄR SJUKT "INTRESSANT" ATT LÄSA!

1. jag är beroende av tuggummi

2. jag har aldrig färgat håret

3. jag har aldrig fått igenläsning i skolan

4. jag vet vem som är snyggast i sverige typ :)

5. jag har inte ätit godis på 9 månader

6. jag har skickat 24 530 sms exakt sedan julafton 2009.

7. jag älskar sommaren

8. jag HATAR skräckfilmer

9. jag klarar inte av att bråka med kompisar

10. jag tränar alla dagar i veckan

11. jag tycker inte om att sova ensam

12. jag tycker om brunabönor ;s

13. jag ska åka till andra sidan Sverige

14. jag har 3 smpsyskon

15. jag tycker att utländska killar med blåa/ljusa ögon är snnnnnyggt.

16. jag blir alltid nervös innan jag ska träffa någon ny person ;b

17. mitt spec är igentligen fjärill . . .

18. jag är mörkrädd

19. jag kan inte sova med helt stängd dörr

20. jag vill att tomten ska finnas

21. jag blir deprimerad över att tänka på läxor & prov man ska plugga till

22. jag vill/behöver mera pengar!

23. jag vill byta till min farmors gamla efternamn Landin, Andersson är så tråkigt & vanligt.

24. jag blir aldrig bra på kort.

25. jag vill kunna sjunga bra

26. jag vill skaffa pojkvän

27. jag grät 3 timmar när jag såg titanic, 2 timmar under filmen & 1 timme efter :P

28. jag vill inte ha dator i skolan, det suger

29. jag vill bli barnmorska när jag blir stor

30. det är ett gulligt & roligt program på SVT1 nu

31. jag vill gifta mig när jag är vuxen

32. jag är nog lika kinkig som min mamma när det är sorgligt & gulligt på TV :)

33. jag är lik två av mina småsyskon

34. jag har ingen faffar

35. jag vill sova exakt just nu!

36. jag tycker att handikappade människor är helt underbara. De är verkligen sig själva!

37. jag har just nu ett par saker som jag MÅSTE köpa

38. Jag hörde just en skithemsk sak som hände i Lerum idag!

39. jag ska åka till Örebro & tävla i helgen

40. jag vettifan hur jag kom på allt detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0