TRÄNA!

Efter skolan var det snabba ryck som gällde ;) hem & äta & åka igen.
Mamma körde mig till träningen & vi körde på som vanligt.
Jag fick simma arm hela passet för mitt knä har fuckat sig nu igen :((
Kanske inte kan träna & spela match imorgooon!!!

Efter träningen kollade jag på Victor & dom när dom spela handbollsmatch
dom vann med 30-16 tror jag  haha :o

Jag har faktiskt haft en chill dag idag. När jag kom hem hade Pappa lagat värsta god
mat till mig :D + att min syrra & hennes kompisar hade hyrt film som vi kollade på x)
Alice i underlandet, inte sådär jättebra men helt OK.
Imorgon ska jag nog se den andra, valentine's day.
Den är nog bättre, eller var säger ni? ;b 

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0