TRÄNA GÖR MAN ANNARS DÖR MAN (Y

Sitter på valhalla nu & väntar på att träningen ska börja.
Jag åkte direkt från skolan för det är för kort tid att hinna
hem emellan  . . . . har just ätit min mat. En yoggi & en banan.

Undra vad det blir för simpass idag, får väl hoppas på något bra
& roligt. Eller det är oftast roligt men ändå. Sista simträningen för
mig innan tävlingen i helgen. Jag ska till Örebro & tävla om ni
inte visste det ;b 

BTW, så vill jag passa på att säga att jag har gått med mittbena hela
dagen, det känns jätte ovant men jag tycker det kan vara snyggt &
lite roligt som omväxling ibland.
(ni lär ju se det på bilden annars men ändå )

Nu ska jag fortsätta att kolla på ***** (L)
Man kan bara dö! 

Puss&Kram
Ful, osminkad & trött
Bilder från valhalla nuuu, & min lunch (Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0