TJENA! FÅR MAN BJUDA PÅ EN KORV?

Här kommer lite härliga raggningsrepliker för både tjejer & killar ;b

  1. jag visste att mjölk var bra för kroppen, men hur mycket har du druckit igentligen?

  2. Vilken fruktansvärd tröja, ta av dig den genast!

  3. Sköna jungfru vill du se när jag svingar mitt svärd?

  4. Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet.

  5. Tjena får man bjuda på en korv?

  6. Jag slår vad om en kyss att du inte vågar pussa mig.

  7. Du är den perfekta inrednignsdetaljen; du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv eller lutad mot min vägg

  8. om livet va ett spel och du var tärningen, så skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet & hoppas på sex

  9. har du en pilbåge i fickan eller är du bara glad att se mig?

  10. Wow!

  11. Du är som luft – omöjlig att leva utan

  12. du är sås söt så mina ögon får diabetes

  13. Hej! Jag är gud, vill du bli min ängel?

  14. Tjena biffen varför står du här och steker?

  15. Har du en krona? För jag lovade att ringa mamma så fort jag blev kär.

  16. Ska vi äta frukost hos dig eller mig?

  17. Hej kan jag få ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig

  18. jag menar inte att du ska falla för mig men du kan väl snubbla lite?

  19. Simma kan jag men jag drunknar i dina ögon.

  20. 6 ord räcker, det blir bäst om man släcker!


Vissa är ju bättre än andra
men läs & lägg på minnet ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0