NYA VARVET.

Åkte ju hem till Caroline idag efter att jag vart hos Louise.
Hon har ju flyttat så fick se det nya huset, & deras nya katt.
Jättesöt liten kattunge, busig & pigg!

Vi lagade pannkakor som vi åt med sylt. *Mums*
Sedan kollade vi runt på datorn lite & chillade till
go musik. 
Vid 3-tiden kom det hem lite folk till dom & vi var med
& fikade lite snabbt innan vi mötte upp Hedda & tog bussen
in till stan. Vi kollade runt lite snabbt innan vi gick till
espresso house.
Beställde in en sconse & en espresso macchiato.
grymt gott.

Jag tror att vi satt på esp H i typ en & en halv timme.
Det var så himla skönt att bara slappna av!
Men tillslut fick vi röra på benen igen.
Det hade blivit ganska kallt ute & alla affärer hade stängt.
(snacka om att glömma av tiden . . . )
Vi gick runt ett tag & sen satte jag mig på bussen hem.
Väl hemma ringde jag till Gabriella http://bblacksun.blogg.se/
för att prata om kommande Lov . . . . 

Nu ska jag hoppa in i duschen & fräscha upp mig lite grann.
Sedan blir det en kvällsfika innan jag ska lägga huvvet på kudden
& drömma mig in i en kort natts sömn.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: hedda

mysigt det var vi får ses snart igen <3 pussar och kramar

2010-09-21 @ 22:15:58
Postat av: sofie

det får vi göra, puss på dig Hedda! <3

2010-09-22 @ 15:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0