NY PROFILBILD!

bytt profilbild på facebook, detta är den nya! en goo bild från sommaren! 

Nu är jag hemma från en mörk träning ;)
Max, Eric & Edvin var med & kollade på den. ganska nice faktiskt.
Haha alla killar i 97/98 är så grymt söta va ;) hehe. . . . . .aa!

När jag kom hem hade mamma något klädparty/middag med sina kompisar,
asså man kunde typ beställa kläder & så åt dom.
aa jag passade på att beställa ett par mjukisbyxor, en kofta & en blus.
Ganska söta, inte helt perfekt kanske men det fanns inte så mycket att
välja på och kände ändå att jag ville beställa något för mammas skull så
då gjorde jag det. (ändå hon som betalar ju ;) )

Nu ska jag nörda lite mer på god bless the broken road^^
har blitt lite smått kär i den (aaa
Rascal Flatts – Bless The Broken Road
Om du inte har hört den så är det ett måste att lyssna!
Den är så sjuuukt bra :D 

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0