MYSER I MÖRKRET (a)

Sitter här nu i mörkret & myser med tända ljus & pluggar lite smått.
Imorgon är det NO-prov & jag tror det kommer funka (y)
Idag fick jag mitt spanskaprov & jag fick VG+ :D jättenöjd, annars har
jag ganska svårt för spanska men det verkar ha börjat bli bättre.



Jag funderar på att pausa i bloggen ett tag. Eller i alla fall inte ha så mke uppdatering som jag haft på
sista tiden. Det är för att jag ska försöka fixa min design lite & se till så att bloggen blir snyggare.
Det ät ju så mycket roligare att blogga om det ser snyggt ut + att det blir roligare att läsa också, eller
vad säger ni?

Kommer kanske göra något inlägg om dagen men inte mera i alla fall. (vi tappar inte kontakten helt sötnosar)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej soffi sluta inte, du kan fixa designen samtidigt ju, jag gillar din blogg och jag gillar att veta vad du har för dig på dagarna <3 kommer sakna dig massvis nu när jag åker bort.

PUSSS <3

2010-09-16 @ 23:25:16
URL: http://malinsofiaa.blogg.se/
Postat av: sofie

jag kommer blogga typ ngt inlägg om dagen sa jag faktiskt ;) men om du kan hjälpa mig sen när du kommer hem så kanske jag inte slutar alls :) <3



Kommer sakna dig mää din bajj! Och glöm inte sola åt mig nu!

Puss älskar dig (L)

2010-09-17 @ 22:19:27
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0