MAX ÄR STÖÖÖÖRD!

Sitter i skolan nu & ska strax ha spanska tror jag, har inte riktigt fått in schemat i huvvet & det kommer jag inte få heller, eller kanske kan börja lära mig det ca en vecka innan sommarlovet ;)

Ville bara berätta för alla att min klass är så jävla skön, vi har typ alltid kul & är helt störda . . .
Vissa människor är klart att dom är helt osköna men dom behöver man ju inte prata om :)

Sen har vi Max, sveriges humor! hahahahahahah



Maximilian Regenberg
(hans pappa heter typ Sigbert, Ball ^^ )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad har du för dig då? :)

2010-09-29 @ 12:06:38
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: sofie

har för mig när?

2010-09-30 @ 08:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0