LOVE ME OR LEAVE ME!

Jag kommer från? göteborg
Jag heter? sofie
När fyller du år? 22 maj
Tycker du om någon just nu? mmhmmmm!
Jag samlar på? kärlek.
Gröna eller röda äppeln? röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mimmi:
Gillar du golf? nepp
Vilken tid gick du upp idag? fem över sex. 
Har du sovit i din egna säng inatt? nej
Har du sovit ensam inatt? nej
Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? hallå!
Vad ska du göra ikväll? äta macka sen SOVA!
Vad ska du göra imon? skolan :((
Var vill du bo när du blir stor? i ett hus ??
Är det okej att gråta? jaaförfan?!
När grät du senast? vet inte:P
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren, schteeek!
Laddar du ner musik och film från internet? nä
Skulle du göra om du vann en miljon?Resa & Shoppa :))
gasögon eller linser? linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nejj, men alla kläder har ju ett märke. det är inget måste men det är snyggt :)
Har du tatuering?nooeeppp
Vill du gifta dig? jaa :D
Solar du ofta? om det är soligt :)
du bra på att laga mat? helt okejj :)
Gillar du att dansa? ibland :P
Hur vig är du? inte alls ;b
favoritglass? kall !
Tror på ett liv efter döden? kanske (y)
Bor dina föräldrar tillsammans? yeyy
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällssss
Vilken ögonfärg har du? blååå :)
gråtit dig till sömns? många gånger :((
Är du beroende av något? höhö mm
Senaste låt du hörde? Aiiirplanes (liiiina)
Brukar du bädda sängen? Iiblandd
Vem kramade du senast? André
Glad igår? njaaa inte så värst:p


Denna sööta tröja har jag lånat av Nadia :D
Tror aldrig hon får tillbaka den faktiskt (a)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Nadiiiiia

Haalllå där fröken stjäla :P den ärju min din lilla nöt :D pusssss <3

2010-09-16 @ 23:33:43
Postat av: sofie

Hähää, du ska få den ;b <3

2010-09-21 @ 13:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0