JAG HATAR DET!!

SKOLAN!!! fyyyf****n vad jag hatar skoan. I alla fall just nu!
man måste ju gå upp hur tidigt som hellst (klockan 6) & man måste
plugga efter skolan ( ska jag klaga på mer senare ;b ) & det är bara pisstråkigt!
Jag Hatar Skoan, Usch.


Kanska bara för att jag är så grymt trött & så men det är alltid samma sak på morgonen
så det måste ju stämma någonstans & jag tror inte det är någon som ALLTID älskar skolan?
någon gång måste väl alla tyckt att det är riktigt Pissigt? eller? ;s 

Idag är det i alla fall  hur stressigt som hellst, jag ska först åka till helvettet & plågas där tills
klockan 14.40 sen åker jag DIREKT till valhalla för att träna -.- asså hinner inte ens hem &
äta emellan  :(((  Och sen får jag se vad jag gör efter träningen, kanske städar mitt rum, slutar
ändå träna ganska tidigt, ( halv 7, 7) Och sen ska jag gå & lägga mig så tidit jag bara kan :D
tyyyp hellst halv åtta ;))) Hehehehe (y)




My thing today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0