HUR TÄNKTE JAG NU?

Nu sitter jag på valhalla & kollar på mina vältränade kompisar som ligger & simmar. Jag får fortfarande inte träna på grund av mitt knä.
Efter skolan idag så åkte jag till allum & bytte buss in mot stan, bytte i svingeln & tog 8 till valhalla, när jag väl är inne på badet tänker jag; vad fan gör jag här?
Lixom jag ska inte träna & hade ingen anledning att åka hit, ändå åker jag hit. Snacka om att jag har blivit beroende av att vara här. Det är seriöst mitt andra hem x) hahahaha

Aah, ska nu i alla fall packa ihop mina saker & åka hem igen. Tar nog & går direkt till Mimmi för att plugga, inget spanskaprov att plugga till längre, det är ju avklarat nu som tur är men istället har jag NO & det är ju inte direkt lättare om man säger så ;b

Ni får ha det bäst, jag mår i alla fall toppen nu!! :D 

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0