HISS & DISS

Guud, nu var det ett tag sedan men jag kör en Hiss&Diss igen :D

1. När man tar sig tid & går & lägger sig tidigt på kvällen så man är utvilad på morgonen!
2. varma mjuka täcken som man kan gosa in sig i när man är kall
3. vänner, dom finns alltid & det är något ja inte skulle klara mig utan. Jag vet vart jag har er (L)
1. allt plugg som är nu, & sp denna veckan -.-
2. REGN, det har regnat enormt mycket nu på sista tiden, tråkigt för det är så segt att vara ute då :(
3. Mensvärk, USCH jag skulle göra vad som helst för att slippa det, man mår illa ont överallt kan inte gå inte stå inte sitta inte ligga inte leva, man vill bara försvinna från stunden. *SKRIIIKA*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0