HEMMA & TRÖTT

Godmorgon.
Känns som att jag inte har vaknat än men  ni har väl?

Igår kom jag hem med bussen vid 12 eller nåt kommer inte ihåg. det var sent i alla fall & jag har inte sovit något i helgen känns det som. Men jag har haft kul, somfan! Simningen gick väl ganska bra, fick bara astma 1 gång. *Stoolt
Vi var däremot ute en kväll på någon camping, jag, Johanna & Christina. Det var sjuukt läskigt & trodde att jag skulle bli våldtagen för det var en gubbe med ficklampa som följde oss i buskarna hela tiden  . . . 
Btw, så börjar *löftet* idag. Som jag, Mimmi & Linnea ska försöka hålla. . . .
Inga bullar inga kakor inget *extra socker överhuvudtaget. Haha asså jag hoppas jag klarar det men jag är ju världens sockergris så vet inte hur detta kommer funka ;b

Nu sitter jag i skolan & kämpar för att hålla ögonen öppna. Jag har aldrig varit såhär trött. 'tror jag'
Vi ska ha engelska nu men verkar inte som det kommer någon lärare så vi får se hur det blir med den saken ;) man går ju hoppas på det bästa ;) Slutar tjugo i två idag, bloggar igen när jag är hemma & kan slappna av! Tror jag ska med mimmi hem för jag har inga nycklar idag, hittade inte dom när jag skulle springa till Bussen så fick skita i det & vänta till min syrra kommer hem. 

Bilder kommer när jag kommer hem, har typ inga alls men några i alla fall :)

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0