HEM UT HEM UT HEM UT.

Ganska skön dag.
Lugnt i skolan & så.
Efteråt träffa jag & mimmi Filip & André. Alltid lika sköjj ;)

Vi gick först hem till mig, jag bytte om & vi åt glass. Sen ut igen ner till mimmi,
hon bytte om till träningskläder & André slog mig. Sen ut & hem till mig igen där
åt vi middag & jag bytte till träningskläder. Sen ut & till träningen. tröökit idag -.-
men match på lördag :D Seeen en seeeeg promenad hem :P & in å duscha. Sen hade
jag just satt mig för att plugga då kom Jacob, Lucas & bröderna ? hit & jag gick ut igen.

Men nu är jag inne hemma & tror inte att jag ska ut något mera :P
Måste verkligen plugga nu så vi hörs imorgon igen :*

Puss&Kram



Gammal bild på mig & mimmi.
Från sexan tror jag ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0