GÖTT ATT KOMMA BORT.

Åååhh nu är träningen klar! (Y) asså jag höll på att svimma av ;b
hahaha, men biff som man är så tränar man på . . . .höhö

Hemma så gjorde jag mat. blev feet mat :(( stekt fläsk & stekt ägg med
bröd & en sallad :p

sen kom min sötiis lina & hon städade mitt rum. TACK!
borde typ anställa henne eller nåt, är fint hemma nu för en gångsskull & min
garderob är skitfin. alla kläder vikta & massa sånt (y) det tack vare lina ;)
Hehe, får bara se till att hålla det rent & fint nu då, kommer inte funka . . .

När jag packat klart mina saker så skjutsade lina mig på sin cykel hem till henne.
Ni skulle sett ;b haha snacka om att vara nära döden x) haha nää men Gullet
är faktiskt hyffsad på att skjutsa ;) Nuu sitter vi här i Linas rum ( inte lik fint som mitt (a )
kollar på fångarna på fortert lite grann (y) vi ska väl antagligen se på film sen tror jag :D <3
sover här så ni vet vart ni har mig. är i alla fall inte hemma! :D GÖTT!

Puss&Kram



Hahaha, asså denna bilden känns väldiigt gammal! KOLLA PÅ MIG :O
HAHA SERIÖST ;:p <3 hitta den på linas dator :D


Kommentarer
Postat av: lina

haha, i sommras ;)

2010-09-03 @ 18:11:57
Postat av: Anonym

yesss, <3

2010-09-09 @ 08:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0