GLASSSS

Haft en mysig helg med släkten & vänner :)
På lördag förmiddag var vi på dop för Eskil. Tjockisen ;)
en liten stund i kyrkan & sen åkte vi till en lokal & åt smörgåstårta
& kakor.

Direkt efter det så åkte vi till Hamburgsund. Bytte om lite & fixade oss för
en tackfest från i sommras. Det var i långhuset & vi fick räkor med tillbehör. GOTT!
Jag spenderade större delen av kvällen med Emmy & Hanna :) Det var jättemysigt.
Senare på kvällen så gick jag & Alva hem. Vi åkte över med färjen helt ensamma. haha
inte en enda mäniska på färjan (y) Vi typ dansade över hela båten. SKOJJ! väl hemma fick vi bråka
med Jimmy som hade internetsaken :(( efter ett låååångt tjaffs med dumma 19åringen fick vi
det & kunde äntligen se på Eclipse :D den äär bäst (a) haha slutpratat om den ;b
Sen var klockan seent & vi somnade gött bådatvå:P

På söndagen vaknade jag pigg & utvilad! Gick upp & då var frukosten redan framme (y)
Vi åt UTE! :D det var soligt & asgött.
Efter några timmar i solen så packade vi ihop & åkte hemmåt. Jag spelade match klockan 2. det blev 0-0 ;b

När jag sedan kommit hem, duschat & fixat mig åkte vi till mormo & morfar & åt middag.segt.
Det smakade i alla fall bra men sen ville jag hem så då åkte vi igen.
Mamma släppte av mig vid Lina. Träffade Lina & Camilla där. Vi tatuerade oss! Visst är vi coola?(a)
BTW, jag ska tatuera mig när jag blir STOOR :)

Efter en stund tröttnade vi på att vara inne så vi gick ut. Då träffade jag Jonte & Alexandar
utanför huset. Alltid lika roligt att se doom:D Sen traskade vi vidare upp till Nadia & hon var seg
som vanligt:P Fick låna en jättesöt tröja av henne :D det står Free Hug! på framsidan & så är det
två händer på baksidan :P (&jagficklånabyxoravlina) TACK!

Vi gick till en lekplats & där träffade vi Basse sötnosen :) chillade där en stund sen kom
Mimmi & då gick vi hemåt :) Snackade en stund & sen gick jag in. Nu har jag just ätit &
ska faktiskt lägga mig i sängen strax :)

Detta blev lite långt kanske men har ni kommit ända hit kan ni lika gärna
fortsätta med resten ;b

Bilder kommer, (glömde min kamera hos Lina) & så ska jag lägga över
lite från mobilen med den är trögfattad som vanligt  . . . .






Hittade lite random bilder på pappas dator (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0