GLAD ÖVERRASKNING!

Typ 2minuter efter att jag hade laddat upp senaste inlägget ringer Camillas pappa
(våran tränare) & säger att jag & Camilla ska spela matchen! Klart man blev
glad med jädrar va stressigt det blev. Det var lixom 20 minuter kvar tills matchen
skulle börja & jag satt vid bordet & åt! Då kan jag säga att jag faktiskt kan skynda mig.
efter 10 minuter var jag klar med maten, hade bytt om & var nästan på väg till bussen.
Jag var på planen 1 minut över sex! Fattar ni? på 20 minuter :o *stolt*

Efter matchen duschade vi & sådär i klubbstugan & sen väntade vi på bussen med
killarna från 97laget. Jag & Ming åkte till ica & köpte tuggummi :D <3

Vi är irriteeeeeeeeerade på en sp person!!!! -.- 
Nämner inga namn.

Nu måste jag sluta för jag ska fixa lite plugg. . . . 

Puss&Kram

haha, har jag lång lugg eller vad?:P



Kommentarer
Postat av: ming (y)

skaaaaaaaaaaaaaaaabb på mig!;oooo

älskar min poffiii (L)

2010-09-07 @ 22:18:46
Postat av: Anonym

söt på diigg milla!!

2010-09-09 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0